Vilken otroligt effektiv tjej jag kan vara när jag vill

Jag började dagen med att skriva tenta. Sedan lämnade jag in mina gamla kursböcker för försäljning. Direkt jag kom hem började jag städa. Samtidigt bäddade jag rent. Nu är lägenheten i perfekt skick och jag är lycklig. Om tjugo minuter ska jag bege mig mot Cityterminalen för att möta min absoluta favorit! När vi kommer hem blir det lövbiff, klyftpotatis och hemmagjort vitlökssmör. Till det dricks det vin, så klart! I kväll får jag dricka hur mycket alkohol jag vill, för att från och med i morgon ta en nykter månad. Eller, jag kommer nog fuska och bryta nykterheten på alla hjärtans dag (en dag för tidigt alltså). Från och med i morgon kommer jag även ha en onyttighetsfri månad. För alla som blir förvirrade nu så kan jag meddela att det är två av mina nyårslöften, ett hålla en månad fri från alkohol och onyttigheter - lite av en detox. Men eftersom jag har tentapluggat sedan nyår så valde jag att inledda detta från och med dagen efter den sista tentan, det vill säga i morgon.

Nu ska jag lägga vinflaskan på kylning och sedan åka iväg och möta Adam. ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha det så bra ikväll och hälsa Adam :)

Jag åker till Helsingborg och sedan till Burg i tyskland (jobb) och åter Granis på lördag (pust)

2010-01-14 @ 17:45:17
Postat av: Mamma

vin på kylning?? då kan det inte vara rödvin iallafall! Hoppas att ni hade en god och trevlig middag. Tack för korgen som landade i postlådan i dag!

2010-01-15 @ 11:02:24

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback