Först sent på fredagen kom livstecken

Oj, ja, just det. Jag har ju en blogg också att sköta! Förlåt mamma att du blev orolig eftersom jag inte uppdaterat sen igår. Men jag lever, jag har det bra. Jag har bara rått om mig själv idag. Ni vet, kolla på serier och läsa tidningar som jag har längtat efter nu länge. Jag var lite ur form idag - men nu känner jag mig inspirerad och glad igen. Jag har inte långa svackor, haha. Imorgon är det gymmet och plugg som gäller! Ska försöka uppdatera minst en gång imorgon, så att mamma kan sova lugnt (skämt åsido). Men nu börjar det vara läggdags för mig, har ett ganska tomt sömnkonto att tanka på.
-
Och förresten är jag väldigt, väldigt glad att Claudia gick till final i Let's Dance. Nästa fredag är det final - och då ser vi till att få Claudia som vinnare! Okej?
Adam tycker att jag liknar på Claudia Galli - det tar jag som en komplimang!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback