Mina älsklingar

Det är hemskt hur teknikberoende man (okej då; jag) är! I torsdagskväll dog min mobiltelefon, efter att ha kämpat mot lågt batteri i några dagar. Och ingen laddare hade jag med mig. Så hela hemresan igår var jag utan mobiltelefon (visst, Adam hade ju sin telefon och han var med mig hela tiden). På bussen på väg hem kollade vi på Mad Men ända tills datorbatteriet tog slut. Visserligen låg strömkabeln i väskan, men det kändes ändå som att jag var ensam och utlämnad utan mina två favoritprylar - datorn och telefonen.
-
Men nu är mobilen laddad och datorn försedd med ström. Pust, faran över för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Liz

Åh Julia! Säg att du tkr om Mad men så jag inte måste sluta läsa din blogg också? ;P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback