Räddaren i nöden kommer vara trött imorgon

Suck, jag tycker inte om att bli väckt klockan tre på natten av att pojkvännen behöver hjälp att veta hur han ska ta sig hem med alla nattbussar och byten och så där. Och plånboken med SL-kortet har han glömt hos en kompis. Som har hunnit somna medan Adam gick för att hinna med en buss (och upptäckte att han saknade plånboken och kunde således inte åka med bussen). Nu, förhoppningsvis, är han strax på en buss och efter ett byte kan han åka ända till Sickla Udde och sedan gå hem den sista biten. Om allting flyter på som det ska är han hemma 04:50. 05:00 börjar annars tunnelbanan gå igen. Suck, suck, suck. Gissa om jag kommer vara trött imorgon?
-
Jag har alltid sagt att det är en mycket, mycket dum idé att ha gasquer/sittningar/fester på vardagar.

Kommentarer
Postat av: mamma

han var modig som vågade väcka dig ur din skönhetssömn.Tror inte jag vågat..

2010-03-23 @ 07:57:27
Postat av: julia

han hade inget val... så jag fick skippa första föreläsningen idag, för jag måste få min sömn!!

Postat av: Victoria

bra jobbat adam :p, tur att han har dej i alla fall :)

2010-03-23 @ 12:08:50

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback