Strålande sol och en massa icke skolrelaterade frestelser

Jahapp, vad har jag gjort hittills idag då? Jo, jag har lyssnat på föreläsning i fyra timmar (med lunchpaus, så klart!). Och när jag kom hem drog jag min vanliga koll genom bloggarna och öppnade posten. Nu ska jag plasta in mina folkrättsböcker, laga middag och sedan plugga. Att jag har flera tidningar som jag vill läsa samt flera avsnitt av favoritserierna på datorn gör det inte lättare att motivera sig till att plugga. Men men, måste man så måste man.

Kommentarer
Postat av: mamma

hur kan det komma sig att du har flera tidningar att läsa? Jag vill minnas att det var ngn som sade att det skulle minskas på flashiga tidningsinköp...!

2010-03-16 @ 17:07:16
Postat av: Julia

För att jag prenumererar på dem och under veckan på Åland och sedan tentaplugg-veckan hann det komma en hel del! Plus att jag får medlemstidning från SATS, H&M, Åhléns, JUSEK (juristfackförbund) med mera. Så det blir ganska många tidningar ändå! Inte är det jag som gått och köpt lösnummer utan att ens hinna läsa dem.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback