Det måste vara bra

Det här är en dag som pendlar mellan bra och dåligt. Dock har dåligt övertaget just nu.
-
Hur som helst. Ingen annan än jag kan se till att göra det här till en övervägande bra dag.
-
Bra saker med idag:
  • Jag har nått mitt första delmål rörande vikten, -10,5 kg sedan starten!
  • Jag har shoppat lite grann nästan gratis.
  • Jag mår inte illa och känner mig svag (allergimedicinen gör sitt jobb).
  • Jag har knappt ont i ryggen alls.
  • Jag provade en klänning i strl L som var för stor - så jag kunde gå ner en storlek!
  • Adam och jag har satt upp hylla, tavla, gardinstång samt spegel i lägenheten idag.
  • Vi bestämde oss för att lägga en matta på golvet i sovrummet, det blev bra.
  • Jag har dammsugit, tvättat, diskat och lagat mat. Ändå är det minst 4 timmar kvar av denna dag!
  • Solen har strålat hela dagen.
  • Det är fyra dagar kvar tills jag får sommarlov.
  • Jag har fina människor runtomkring mig som är bra på att slänga sig med självförtroendeboostande kommentarer.
  • Thomas Bodströms bok Idealisten verkar lovande och snart ska jag på en promenad och får lyssna vidare.
Se, det kan inte vara en så tokig dag det här i alla fall.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback