Jag gjorde i alla fall mitt bästa

Hm. Tentan skriven. Jag vet att jag gjorde mitt bästa, men det var en svår tenta. Det var inte alls självklart vilka områden av folkrätten frågorna syftade till. Jag satsar inte på högsta betyget längre, det vore att vara för optimistisk. Men jag ska nog i alla fall klara av att få näst högsta vitsordet. Jag är besviken för att jag upplevde den här tentan som så mycket svårare än den tentan som var vid det ordinarie tentamenstillfället, som jag alltså valde att strunta i. Men men, det går som det går och jag får väl helt enkelt bara acceptera att (återigen) få ett lägre vitsord än vad jag önskar. Hur som helst är jag själaglad för att ha skrivit tentan och kan nu stoppa undan böckerna. Skönt!

Kommentarer
Postat av: mamma

man ska vara nöjd med att ha gjort sitt bästa. Gå nu ut och lägg dig och sola, antar att ni har lika ljuvligt som vi har.Känns som om vi var vid Medelhavet.Det är jättehett. Ser verkligen framemot att kliva på färjan i 6 timmar och sen bil i 3 timmar upp till Vasa.Yippee.kramar

2010-05-18 @ 11:28:55
Postat av: Julia

Ja, jag är nog ändå nöjd med vad jag har skrivit. Dessvärre har jag inte tid att lägga mig och sola. Jag ska strax äta lunch och sedan sticker jag iväg till gymmet, jag måste få lite träning! Därefter blir det att läsa om e-handelsrätt och börja på en uppgift som ska vara klar på fredag. Full fart här... Kram

Postat av: Christine

Trist att det inte kändes bra! För mig brukar det dock vara så att ju bättre det känts, desto sämre har det gått och vice versa (undantaget C1:an), hoppas det blir så för dig den här gången! :) Folkrätt är dock en skitkurs, alla vet att i praktiken gör alla diktaturer och stormakterna iaf som dom vill..vilket i stort sett lämnar oss nordbor här gnällandes om att folk inte följer regler :P

2010-05-18 @ 16:07:48
URL: http://cricce.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback