Tvättmaskinen hjärta oss

Ja, som ett förtydligande till föregående inlägg. Vår tvättmaskin tycks fungera nu igen! Vi misstänker att vi kanske hade tvättmaskinen för nära väggen, så att avloppsslangen fick en för snäv vinkel och således inte orkade igenom helt och hållet. Vi tvättade en maskin igår och har tvättat en maskin idag. Och hittills har allt vatten runnit ut genom avloppsslangen och försvunnit, istället för ut på vårt golv. Tack för det!
-
Ni som följer min blogg flitigt vet även att det tvättas extremt mycket i detta hushåll (jag vet fortfarande inte vem det är som genererar så mycket smutstvätt), så ni kan förstå vilken extrem mängd tvätt det har blivit liggande nu när tvättmaskinen har bråkat i några veckor. Den här veckan blir det nog ungefär en tvättmaskin om dagen (för oftare kan vi inte tvätta, på grund av begränsat utrymme att hänga kläderna på tork).
-
Men jag är överlycklig så länge tvättmaskinen fungerar. Verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tvättade som en tok igår, för att jag bäddade rent i sängen :p Men i övrigt undrar jag vem det är som lägger all sin tvätt i våran tvättkorg, den är ju konstant överfull så (;


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback