Alla goda ting är tre

Tre saker jag är väldigt nöjd med just nu:
1. Redovisningen av min promemoria gick väldigt bra. Dessutom fick jag mycket bra som omdöme på den skrivna texten. Härmed är alla kursens obligatoriska moment avklarade för min del (bortsett från tentan i december).
2. Jag har på mig en skjorta som jag känner mig väldigt prydlig och fin i. Dessutom ser jag väldigt smal ut i den, kul känsla!
3. Jag lyckades få bort problemet med att en fil försökte laddas ner till datorn när man besökte min blogg. Problemet, tror jag, låg i att den gamla ikonen för länk till att börja prenumerera på min blogg inte längre fungerade. Så jag tog bort den gamla länken och kopierade in en ny aktuell kod. Hör av dig om du har samma problem och behöver hjälp med att få det åtgärdat!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback