Busy woman!

Jag har haft väldigt fullt upp idag. Först steg jag alltså upp klockan sju för att hinna plugga innan jag skulle till skolan. Därefter var jag i skolan på ett seminarium om sakrätt. Direkt efteråt promenerade jag hem för att kasta i mig lite lunch och sedan åka till gymmet. Väl på gymmet avverkade jag några kilometer på löpbandet samt körde styrketräning för de största muskelgrupperna. När jag kom hem från gymmet satte jag mig här, framför datorn, och jobbade på inför vår Nordiska vecka i Stockholm. En tvättmaskin har jag slängt igång också. Nu har jag precis duschat och ska sätta glasögonen på näsan. För nu är det dags att plugga lite till innan middagen (som jag förövrigt ska tillreda någon gång också). Planerna för ikväll är att skicka iväg några mail rörande den Nordiska veckan, läsa rättsfall inför morgondagens seminarium samt att fortsätta läsa kurslitteratur. Och sedan, kanske, kolla på någon tv-serie (om jag inte somnar).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback