Fängslande! (Ni som har läst boken fattar ordvitsen....)

Har precis läst klart en mycket, mycket spännande bok. Jag gillade den skarpt. Den är inte ny och jag hade aldrig läst den om det inte var för att den filmatiserats och en vanlig kommentar om filmen är "inte lika bra som boken". Därför måste jag givetvis läsa boken och väntar nu även med spänning på att få se filmen. Kanske redan ikväll? Vad är det nu jag pratar om för bra bok respektive film? Jo, Dennis Lehanes bok Patient 67 som heter Shutter Island som film. Läs åtminstone boken. Jag kan återkomma med åsikter ifall ni ska se filmen också. Psykologisk thriller när det är som bäst, är min kommentar om boken.

Kommentarer
Postat av: Malin

Precis, allt verkar vara som vanligt på din blogg nu, och på min också trots att jag inte gjort något. Min bloglovinikon hade nog rätt länk, däremot ganska högt upp i min kodmall fanns också något som hade med bloglovin att göra. Jag tog bort det, men rutan verkade ju ha försvunnit innan det. Nåja :-)

Postat av: Madde

Håller med om att boken e bra! Har dock inte sett filmen ännu, så kan inte uttala mej om den ännu...

Härlig blogg att läsa för övrigt! :)

2010-11-02 @ 20:10:52

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback