Besviken!

Nu är jag lite sur. Jag vill skriva PM om ett visst rättsfall (det jag nämnde i ett tidigare inlägg om tjejen som ville kräva att få porschen i gåva precis som hon blivit lovad) eftersom det är ett intressant rättsfall och jag känner att det finns något att utreda på det området. Men jag hittar nästan inget material att använda som källa och helst ska man ha sju källor... Och det andra rättsfallet jag har att välja på känns så löjligt tråkigt att jag absolut inte vill skriva om det. Rättsområdet där är rätt så klart, och då finns det ju inget att utreda. Det är trist när man tvingas välja något som känns mindre intressant när man skulle ha möjligheten till att skriva om en intressant fråga. Varför ens ta med ett sådant rättsfall om det i praktiken är omöjligt att skriva om det?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback