Dumma mail

Noterade imorse att min mail verkar ha något problem. Mailet som jag försökte skicka igår kväll skickades först idag när jag öppnade mailen på nytt. Mailet jag skickade var en inlämning av en (frivillig) avtalsövning. Så det betyder att min grupps avtalsförslag kom in först idag, fast sista inlämning var igår. (Förlåt gruppen, jag som lovade dyrt och heligt att det skulle komma in i tid!) Hoppas att vår lärare inte bryr sig om det här, när det ändå är en frivillig uppgift. Jag tycker att mailen har strulat väldigt mycket på senaste tiden, gillar inte riktigt gmail.
-
Vad jag annars har sysselsatt mig med idag? Jo, jag jobbar på min PM. Det går rätt bra, vilket känns skönt! Jag tror nog att jag kommer få PM:en i princip klar imorgon. Då har jag sen två dagar på mig att finslipa. Det blir nog bra det här.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback