Folktandvården håller hårt i sina kunder

Medan jag var ute och reste hade jag fått en kallelse till folktandvården. Eftersom det är snuskigt dyrt att gå till tandläkaren vill jag avboka min tid. Så jag kollar på kallelsen och hittar att man kan ändra sin tid online med hjälp av ett angivet lösenord. Testar det, men där kan man enbart ändra tiden - inte avboka den. Letar efter ett telefonnummer på kallelsen, hittar inget. Surfar in mig på folktandvårdens hemsida. Hittar telefonnummer till den aktuella kliniken. Ringer. Förväntas knappa in namn, personnummer samt tiden jag önskar avboka. Misslyckas med detta. Skickar ett mail och uppger dessa saker. Hoppas att jag - äntligen - lyckats avboka tiden. De gör det verkligen inte lätt för en!

Kommentarer
Postat av: Christine

hahaha jag försökte också avboka en tid online, men nepp.. dock fanns det ett telefonnummer att ringa iaf. Väl framme efter kön där "Hej, jag vill avboka en tid".. uppger tid och namn... "Jaha, och då ska vi hitta en ny tid då".. "Eh, alltså, jag vill AVBOKA min tid. Jag var där förra året så jag tänkte vänta till nästa år innan jag kommer igen".. "Jaha...". Tröga människor.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback