Irriterad. Frustrerad.

Äh, ingenting gick vägen idag när jag var på stan. Så just nu är jag lite frustrerad. Jag skulle ju köpa en vinterjacka, hade bestämt mig för vilken och vilken färg. Men när jag kom till affären fanns den i de två andra färgerna men inte i den färgen jag bestämt mig för. Och då fick jag sådan beslutsångest så ingen jacka alls fick följa med mig hem. Därefter skulle jag växla pengar, så att jag har lite cash när jag åker till Island. Men det gick inte för sig, Forex har inte några isländska kronor (enligt kvinnan jag pratade med, tycker det låter lite märkligt att inget forexkontor skulle ha det). Så min sväng på stan resulterade i två ringar (skulle jag absolut inte köpa), två par strumpbyxor (alltid bra att ha), två par fingervantar (bra att ha), en ögonkräm (har behövt länge) och en deodorant (nödvändigt). Men alltså utan jacka och utan isländska kronor. Känns frustrerande.

Kommentarer
Postat av: Malin

Äsch vad oturligt att du inte fick tag på det du hade planerat. Jag var nyfiken på jackan!



Åker du själv till Island förresten? Modigt!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback