Morgonstund

Nu är jag snart på väg till skolan för ett seminarium. Med lite tur får jag lämna in mitt sista rättsfallskoncentrat - vilket jag hoppas innerligt! Dessutom ska jag träffa mina kompisar som tillsammans med mig utgör tingsrätten på fredag när vi har rättegångsspel. Och senare i eftermiddag ska jag maila in min PM. Det är deadline ikväll 23:59, men med tanke på att min mail strulat lite när man skickar med bifogade filer (tror det är det som sätter käppar i hjulet) så vågar jag inte vänta tills ikväll. Lika skönt att få iväg PM:en så att jag kan släppa tankarna på den sen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Jag rekommenderar filmen helt klart till alla som tror på tomten! Den har en så vacker saga, och vissa delar är så verkliga att det kan ha hänt på riktigt! :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback