Ett infall om att dela med mig av städtips

Jag vill att vår lägenhet, vårt hem, ska vara fin och städad. Alltid. Därför finns det också hela tiden väldigt mycket att göra här hemma. Vilket gör det svårt att hinna med så hemskt mycket annat. Men jag har blivit ganska bra på att plocka lite hela tiden. T.ex. samla ihop hårsnoddar som hör hemma i badrummet när jag ändå ska gå på toa. Hänga in kläder som inte är smutsiga i klädkammaren när jag ändå ska dit och hämta något annat plagg. Ta med reklambroschyrer från köket samtidigt som jag går till vardagsrummet (vi förvarar dem på nedre planet av soffbordet). Och så vidare.
-
Så just nu ser det helt okej ut i lägenheten. Ifall ni undrade.

Kommentarer
Postat av: mamma

så gör en effektiv husmor!

2010-09-09 @ 15:45:26

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback