Tack för den här gången!

Den här dagen bjöd visst på ett IKEA-besök. Givetvis kom vi hem med bra mycket mer saker än tänkt. Fast i och för sig hade vi bara tänkt köpa stearinljus, vilket ju var lite väl optimistiskt. Vi köpte bland annat en liten byrå att ställa in i klädkammaren. Hur som helst, nu har familjen åkt hem igen och ordningen är återställd här på Lappis. Vi har monterat ihop ovannämnda möbel, diskat och plockat här i lägenheten. Nu är det kaffepaus innan jag ska sätta igång med (det där förbannade) rättsfallskoncentratet. Just nu händer det för mycket annat roligt i mitt liv för att jag ska tycka att allt skolarbete är roligt (ja, annars tycker jag faktiskt att skolan är rolig!).
-
Trots att jag har mycket att göra just nu har jag uppskattat att ha familjen här på besök. Det är roligt att få bjuda hem dem till vårt hem, omvända roller känns det som. Dessutom är det himla uppskattat med besök som är så hjälpsamt. Igår diskade Fanny och idag diskade Frida! Lyxigt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

vi var ju riktiga proffsdiskare ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback