Varför?

Varför jag är stressad?
Jo, för att det är lite mycket nu (så klart). Kursen jag läser just nu kallas för väggen på grund av att den är ganska krävande och lång. Jag ska resa till Bryssel om några dagar. Jag ska resa till Helsingfors nästan direkt efter att jag har kommit hem från Bryssel. Jag ska jobba med Juristdagarna (som avslutas med en Bankett) under tre dagar nästan direkt när jag kommer hem från Helsingfors. Jag ska lämna in PM inte så lång tid efter Juristdagarna. Jag ska delta i (och förbereda) ett rättegångsspel nästan direkt efter PM-inlämningen. Jag ska resa till Island direkt efter rättegångsspelet. Jag ska planera Juridiska föreningens Nordiska vecka (Stockholm) som äger rum ett tag efter att jag har kommit hem från Island. Jag har en 22,5 hp-tenta nästan direkt efter vår Nordiska vecka.
-
Så jag är lite stressad över att inte försumma skolan trots att jag har lite annat framför mig närmsta tiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag får magsår bara av att läsa din planering. Men jag tror på dig, du kommer fixa det :) Hejja, hejja!

Postat av: mamma

känns som om vårt besök är liite olämpligt nu!

2010-09-23 @ 21:03:36
Postat av: Julia

Mamma: nejdå, ni är varmt välkomna! Jag har ju med det i planeringen, så jag hinner nog med allt jag vill ändå. Det ska bli roligt att ha er här :)

2010-09-23 @ 21:04:36
URL: http://tejprulle.blogg.se/
Postat av: mamma

okej då. Jag börjar väl packa då!

2010-09-24 @ 07:49:53

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback