Ännu lite mera om längtan

Det är viktigt att ha saker att längta till när man sitter nedgrävd under allt skolarbete.

Just nu längtar jag efter lite senare idag då Adam kommer hem, torsdag då tentan är skriven, senare sama dag då jag ska köpa nya löparskor, fredag då det är påskjakt med brännboll och grillning tillsammans med Adams utbildning, lördag då vi får middagsgäster, nästa måndag då jag fyller 21 år, nästa onsdag då min PM är inlämnad, nästa lördag då Adam och jag ska på Miss Li-konsert, 25 maj då jag ska springa vårruset med ett härligt tjejgäng, första juni då straffrättstentan är skriven, fjärde juni då vi åker på den efterlängtade studieresan till London och sedan hela den långa, varma och sköna sommaren! ♥

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback