Den Moderata Julia

Nu befinner jag mig på åländsk mark. Närmare bestämt sittandes i min överdimensionerade säng i barndomshemmet (jag ska se om jag kan få till en illustrerande bild senare). Jag håller som bäst på och förbereder mig inför den här dagen. En dag som kommer präglas av politiskt engagemang. För faktum är att jag tagit mig över havet (med en gungande färja) enbart för att utföra lite politiskt arbete.

Först ska jag ta mig till
Moderaterna på Ålands partikansli för att spela in en filmsnutt till hemsidan. Sedan ska jag ladda upp inför den ungdomspolitiska debatten (där jag ska möta fem killar från de andra ungdomspartierna) som går av stapeln 14:00 idag. Efter det hinner jag andas några andetag innan det är hög tid att för andra gången idag bege mig till Moderaternas partikansli - den här gången för möte med Unga Moderater.

Ikväll tänker jag umgås med familjen, för att sedan imorgon ta första bästa färja hem till Stockholm och skolböckerna.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback