Effektiviteten själv.

Förra veckan var jag upptagen med att tentaplugga som en tok. Första halvan av den här veckan har jag varit/är jag upptagen med att skriva PM och att fylla år (och njuta av detta). Så ibland känns det som att jag inte riktigt hinner med resten av livet, inte så bra som jag skulle vilja hinna alla gånger. Men sedan har jag en morgon som den här, så effektiv att det knappt går att tro. Jag fyrar iväg mail på löpande band, jag skriver ut viktiga dokument, jag gör anteckningar om saker jag inte får glömma att göra senare (t.ex. blogginlägg jag ska skriva!), jag planerar dagens träning, jag kollar Facebook och jag finslipar min PM mentalt.

Nu gäller det bara att finslipa min PM på riktigt också. Och att ta mig ut på en löprunda. Sedan är jag faktiskt rätt nöjd med den här dagen!

Kommentarer
Postat av: mamma

ska bli spännande att höra hur nya skorna funkade! Antagligen löpte du genom terrängen som en gasell!

2011-04-19 @ 15:17:38
Postat av: Julia Lindfors

Faktiskt! Jag sprang längre och snabbare än vad jag hade tänkt!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback