Från alla andra with lööv

Färgglada shotglas.

Handkräm från Mary Kay.


Boken Geim av Anders De La Motte.


Alvar Aalto-designad Iittala-skål.
För att inte glömma bort den finska delen av mig själv?


Osthyvel, i plast! Jag är helt fascinerad över att den fungerar (bättre än de flesta andra i metall).


Födelsedagskort från Adams familj, Adam, mamma med familj och Adams farmor.

Presenterna på bilderna ovan kommer från mamma med familj (TUSEN TACK!!). Och korten får representera de ekonomiska bidragen jag fått från mamma och Mika, pappa och Susanne, mormor och morfar, farmor och Lasse, Agneta och Owe samt Ragnhild. Jag är otroligt tacksam över att studentekonomin för ett ögonblick ger sken av att inte vara en studentekonomi! ♥

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback