Konsert - Miss Li

Konserten igår var magiskt bra. Bandet var så otroligt duktiga på sitt, Miss Li var så otroligt duktig på att sjunga och tillsammans blev de den perfekta mixen. Låtarna var, så klart, lika bra som (eller kanske till och med lite bättre än) på Spotify. Vi stod allra längst fram vid scenen, så det här var nog den första konserten i hela mitt liv som jag har sett allt som händer på scen - normalt brukar jag ha lite problem med alla långa personer... Haha. Nu ska jag leva vidare och varje gång jag hör Miss Li (fler gånger om dagen alltså), ska jag tänka tillbaka på det här fina minnet. Konserten.

Jag tog några, ganska värdelösa, bilder igår (fokuserade på att lyssna på konserten, inte att dokumentera den i fotografier). Visar kanske några senare!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback