Ledigheten, vilken lyx!

Igår var det en riktigt skön dag. Först inledde jag dagen med att plugga lite straffrätt, därefter blev det träning tillsammans med Adam, efter det tog vi en filt och kaffe med oss och gick ut och lade oss i solen. Efter middagen kollade vi på film (Saw 6). Lyxigt det känns att vara lite ledig och bara göra det vi känner för!

Idag står tvätt och lite plugg på mitt schema. Och sedan tänker Adam och jag äta en variant av påskmiddag ikväll. Kanske inte den rätta dagen (vilken är ens den "riktiga" dagen för påskmiddag?), men den dagen som passar oss bäst.

Åh, vad jag älskar att ha lite extratid att disponera hur jag själv vill! Till exempel håller jag på och läser en bra deckare, som jag absolut kan tänka mig att umgås med lite mera idag...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback