Lite mer genomtänkt

Så var födelsedagen avklarad. Jag ägnade mest hela dagen åt att läsa - och le - åt alla grattishälsningar som trillade in från lite olika håll. Numera är det ju standard att skriva grattis på Facebook till dagens födelsedagsbarn, vilket ofta kan ske slentrianmässigt. Men sedan finns det några guldkorn som väljer att författa en lite mer genomtänkt grattishälsning. Här kommer mina två favoriter från igår!

Fredrik som på ett snyggt sätt fick in både gratulationer och beklaganden.


Caroline som med lite smicker fick mig att bli alldeles lycklig av gratulationen!

Med detta absolut inte sagt att jag inte uppskattade alla andra som tog sig tid att önska mig grattis - jag uppskattar det med till hundra procent! Jag ville bara visa hur en grattishälsning kan se ut.

Fler inlägg om min födelsedag kommer under dagen (man måste ju dra ut på det så att man får suga på karamellen så länge som möjligt)...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback