Lugna, djupa andetag

Det är sällan jag låter mig själv bli stressad. Alltså stressad på ett sådant sätt att hjärtat rusar, händerna skakar och tankarna snurrar i ett virrvarr. Men just nu är det lite för mycket på en och samma gång. Jag vet inte vad jag ska göra först - så jag gör lite av allting och inget blir egentligen gjort. Typiskt!

Nåja, senare idag sitter jag på en färja och då kan jag inte göra så mycket annat än bara sitta där och plugga. Så fram till dess får jag göra allt det som jag bara kan göra här hemma i lägenheten innan jag åker. Till exempel att packa... Vad har man på sig på en ungdomspolitisk debatt? Man vill ju inte vara för strikt och tråkig, men inte heller allt för vardaglig. Hm.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback