Nu kör vi igång igen

Efter 6 dagar ledigt var det förhållandevis enkelt att stiga upp klockan 7 imorse. Om det var för att jag hunnit vila ut under lovet eller om det var en kombination av den nya väckarklockan (som blir gradvis ljusare) och det vackra vädret, det vet jag inte. Men skönt var det att det inte blev en plågsam tvångsuppstigning. Nu ska jag klä på mig och snart sticka iväg. Först till ungdomsmottagningen för att förnya mitt recept på minipiller och sedan till skolan för seminarium. Därefter ska jag till Mobilbyrån och lämna in min telefon för reparation. För att sedan ge mig hem en sväng, innan det är dags att gå till Juristernas Hus och hålla informationsmöte om internationella fadderiet. Ikväll tänkte jag hinna plugga lite också. Mjukstart av livet efter påskledigheten? Nja, det är inget för mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

Varifrån är den väckarklockan? :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback