Valborgspubrundan - NU KÖR VI!

Alla dagar går i full fart - det är ju nästan så att jag inte hinner med att blogga! Haha. Nu sitter jag med en ansiktsmask på mig och ska snart göra mig fin (slitstarka kläder och bekväma skor, dagen är lång!) inför Valborgspubrundan. Vi startar i Kista, sedan ska vi via Haninge och Södertörn innan det är dags att åka med bussarna till såväl Medicinska Föreningen som Stockholms Universitet. Sist är det dags för studentpubarna på KTH och kvällen avslutas på Nymble ikväll.

Valborgspubrundan är alltså en pubrunda där de allra flesta studentpubar i Stockholm håller öppet och det går bussar mellan pubarna, så att man ska hinna med alla på en och samma dag. Klockan 12 startar det och klockan 03 inatt är det dags att ta sig hem igen. Förmodligen aningen berusad och med massor av energi av att ha träffat hur många nya människor som helst!

Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: mamma

inga nya uppdateringar? Verkar varit en lyckad kväll igår! Kram

2011-04-30 @ 14:11:35

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback