Dan före tentadan

Idag är det dagen innan tentan och jag vet inte om jag kan påstå att jag är helt redo, men samtidigt är jag varken nervös eller stressad. Så någonstans inom mig har jag en känsla av att jag har någorlunda koll på läget i alla fall.

Ett tecken på att jag inte är speciellt uppstressad är att jag imorse sov tills jag vaknade, trots att jag har en tid att passa och trots att jag borde utnyttja det här sista dygnets alla timmar till plugg. Vanligtvis brukar jag börja vända och vrida på mig vid 6-tiden, men inte idag. Strax innan 9 slog jag upp mina ögon och steg upp - skönt!

Snart ska jag iväg till skolan för att representera Juridiska föreningens internationella fadderi (tillsammans med några andra) på de internationella studenternas välkomstdag. Det ska bli roligt! I övrigt bjuder dagen, som ni nog redan listat ut, på slutspurten av tentaplugget.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback