En söndag

Snart har hela helgen gått, och med den även mitt sommarlov (2,5 dagar långt!). Den här ledigheten, som egentligen skulle ha spenderats på Möja med styrelsekickoff, har jag haft feber och inte gjort speciellt mycket alls. Igår spelade Adam och jag tv-spel nästan hela dagen. Underbart att kunna ägna en hel dag åt något (så meningslöst) som tv-spel.

Idag har jag varit piggare, och även feberfri, så då har effektiviteten varit aningen högre. Jag har gått igenom gammal kurslitteratur och lagt upp annonser för dessa. Och så har jag lagat några klädesplagg som krävde lite symaskinsarbete. Några ligger fortfarande på hög och väntar, men för att kunna åtgärda dem behöver jag vit sytråd. Något jag tänker köpa när vi snart åker iväg och storhandlar.

En rätt bra söndag och skönt att få undan lite saker som annars lätt blir liggandes ogjorda.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback