Flitig som en myra

Nu är det lördag mitt på dagen. Jag har redan avverkat drygt tre timmar straffrättsplugg och framför mig har jag ett antal timmar kvar att plugga. Som tur är går läsandet bra och straffrätt är ju ändå rätt intressant. Även om det är lite tråkigt att inte kunna spendera tiden på roliga saker. Det är väl ändå trots allt det helgerna är till för? Äh, jag får ju skylla mig själv eftersom jag inte hann med tentan på ursprungstillfället i juni.

Senare idag blir det bastubad och eventuellt ett dopp i havet. Kanske årets sista dopp? Risken för det är nog ganska stor, eftersom jag inte är någon vinterbadarfantast och enligt rykten njuter vi nu av sommaren sista varma dagar.

Den närmsta tiden kommer jag säkerligen uppdatera bloggen mer frekvent än under de senaste två månaderna, men jag är rädd för att stort fokus kommer ligga på tentapluggandet. Vad kan jag säga mer än att jag ska försöka göra mitt bästa och försöka producera inlägg om något annat än bara straffrätt?`

Mitt sommarprat i Ålands Radio på torsdag blir som ett långt blogginlägg - fast i radioform. Missa inte att lyssna på det! Klockan 10-11.30 på 91,3 MHz, torsdag 11 augusti. Klippet kommer även finnas på hemsidan i efterhand (dock utan musiken då).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback