Okänd

I cirka en veckas tid har jag med minst en gång varje dag missat ett telefonsamtal. Varje gång har det varit "Okänd" som ringt mig. Så med andra ord har jag inte kunnat ringa upp för att se vad denna person vill mig. Jag har funderat en hel del på vem denna "Okänd" kan tänkas vara. Och nöjt konstaterade jag tidigare att det säkert är min styvmamma, jag tänkte mig att hon kanske har hemligt nummer när hon ringer från jobbet (varför hon skulle ha det vet jag inte riktigt, men det var det enda någorlunda rimliga jag kunde komma på).

Men så idag när jag promenerade hem från skolan ringde "Okänd" mig igen. Jag svarade (som sig bör när det ringer). Denna "Okänd" som har försökt få tag på mig var ett företag som gör marknadsundersökningar (jag har själv anmält att jag kan ställa upp på enkäter via telefon).

Skönt att ha fått reda på vem denna envisa "Okänd" var. Synd att det inte var någon från Svenska Spel som ville berätta att jag har vunnit några miljoner.

Kommentarer
Postat av: beata

fin blogg :)

hjälp mig gärna med att välja outfit till en fest under rubriken "HJÄLP!" på min blogg :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback