En liten nätt packning

Jag håller på och packar inför morgondagens hemresa.
Hittills vet jag att följande ska med:
- En STOR resväska på hjul (Adams väska).
- En lite mindre resväska på hjul.
- En stor sportbag.
- En mellanstor sportbag.
- En vanlig sportbag.
- En kasse med saker jag fick i julklapp.
- Ett Wii Fit med balansbräda i ursprungskartongen.
- En bäddmadrass.
- En handväska.
- Jag själv, mamma, lillasyster Frida och styvpappa Mika.
Tur att vi har bil, helt enkelt. Fast en lastbil hade kanske varit en bra idé.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, jag stod just och svor över min stora packning och att den väger så mycket. Då har jag bara dataväskan och en sprängfylld relativt stor resväska på hjul ;p Alltså ingenting jämfört med ditt ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback