Inte så ansträngande att vara jurstud trots allt...

God morgon världen!
Idag gav jag mig själv en sovmorgon - vilket så klart resulterade i att jag vaknade 07:31 hur pigg som helst. Tvingade dock mig själv att ligga kvar, så jag somnade om och steg upp 09:40 istället. Skönt! Idag har jag skola mellan 13-18, så jag har lite tid ännu innan skolan börjar. Först ska jag förbereda mig lite till inför gruppundervisningen (är uppgifter vi ska ha besvarat), sedan kanske jag unnar mig en liten stund i soffan med en bra bok. Trots att solen lyser med sin frånvaro idag, så tror jag att den här dagen har alla chanser att bli en mycket bra dag. För min del började den ju med sovmorgon - vilket verkligen får anses som en bra start på dagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Här i Kalmar skiner en strålande sol :D

Postat av: mamma

varför kommer en del av dina blogginlägg dubbelt?

2011-01-20 @ 12:45:38
Postat av: Julia Lindfors

Anna: Lyxigt! Men nu idag, lördag, har vi sol igen i Stockholm! Jag ska dra med Adam på en promenad, så får vi njuta lite av solen (så länge den är kvar).

Mamma: Jag ser dem inte dubbelt. Menar du här på bloggen eller på FB?

2011-01-22 @ 10:08:02
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback