Mera sådana dagar!

Igår hade jag en riktigt bra dag. Först pluggade jag flitigt ända fram till middagen. Dessvärre fick jag äta middag i min ensamhet, men jag slog på en av mina favoritserier som sällskap. Middag framför TVn är okej när man är ensam hemma! Sedan fick jag plötsligt oväntat besök - min styvpappa som kom förbi för en kopp kaffe. Han har precis börjat jobba här i Stockholm, vilket är trevligt för då hinner vi kanske ses lite oftare. Annars blir det ganska sällan jag träffar någon från min familj! När Mika åkt vidare kom Adam hem (han hade varit på deras tisdagspub) och vi såg på en film (It's complicated - lättsmält romantisk komedi/drama). Sedan var det läggdags och ännu en dag hade rusat iväg!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback