Min dag, so far

Den första föreläsningen i morse hölls av Rolf Höök, som väl är lite av en legend inom civilrätten. Han är hur skön som helst, så de två första timmarna bara flög iväg. Sedan var det dags för föreläsning om miljörätt - vilket ju säger sig självt att det är tråkigt. Dessutom lyckades inte föreläsaren hålla sig till sådant som är tentarelevant, det vill säga sådant som vi vill höra. Trist! Sedan jag kom hem har jag dels haft en tv-spelsmatch mot Adam (vi spelade Crash Bandit, eller vad det nu riktigt heter) och dels läst om speciell fastighetsrätt. Nu ska jag strax bege mig till gymmet för ett pass shape, för att sedan få komma hem till färdigt dukat bord med någon god måltid serverad. Lyx!
-
Så här borde flera dagar se ut. Föreläsning, självstudier, träning, slippa laga mat och få kvällen över till att umgås med sambon.

Kommentarer
Postat av: Casper ^^ ?

:D gillar om det sku varit facebook :D

2011-01-21 @ 17:08:38
Postat av: Julia Lindfors

Haha, härligt! Jag skulle vilja ha en "gilla"-knappp här på bloggen också, jag har sett andra som har det. Men jag vet inte hur man gör, och jag vet inte om man kan ha det när man har sin blogg hos "blogg.se".


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback