Nog är hon effektiv hon där Julia

Jag börjar så smått återhämta mig från de otroligt intensiva pluggdagarna som inledde den här veckan. Idag ska jag ta tag i mitt verkliga liv, det utanför skolan alltså. Först ska jag möta upp en man inne i stan för att sälja en bok och samtidigt ska jag posta en annan bok som jag sålt (faktiskt böcker jag hade på gymnasiet). Väl inne i stan ska jag även köpa en rad hängare som man hänger över dörren, så slipper vi slänga kläder runt hela sovrummet i framtiden. Ett paket ska hämtas ut från posten, troligen mina ansiktsprodukter från Dermalogica som kommit. Därefter ska jag söka lite extrajobb (det finns ett specifikt jag jättegärna skulle vilja få, men tänkte söka lite flera - så har man lite större chanser att få ett jobb i alla fall). Sedan ska jag jämföra min C2-tenta med svarsmallen (för att se om jag är nöjd med bedömningen eller inte). Efter det har jag lite ditten och datten att syssla med. Dammsuga till exempel! Och plocka bort julpyntet, det var ju ändå tjugondag Knut igår - och då sopas julen ut! Ja, jisses vad jag ska hinna med saker idag. Och ikväll blir det kanske lite alkohol med kompisar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag kände mig effektiv som frostar av frysen ;)

Postat av: Julia Lindfors

Och jag kom på att jag ska storhandla också! Haha. Får se hur mycket av allt det inplanerade som jag verkligen hinner med sen. Frosta av frysen behöver jag i alla fall inte göra :p

2011-01-14 @ 09:55:52
URL: http://tejprulle.blogg.se/
Postat av: Hannah W

Hoppas du gillar Dermalogice produkterna som jag gor! Vilka har do kopt? Var din facil Dermalogica?



xx

2011-01-14 @ 15:22:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback