Planering - måndag 2010-01-17

Planer för den här måndagen? Först ska jag köpa en bok jag behöver i den här kursen av en tjej. Därefter är det dags för kursens allra första föreläsning (med det spännande namnet "introduktion"). Sedan hem och äta lunch. När lunchen är intagen ska jag starta en tvättmaskin och sedan starta Wii Fit Plus och köra ett träningspass. Hänga tvätt. Plugga. Äta middag. Plugga lite till. Slappa framför TV:n. Så, nu vet ni hur spännande dag jag kommer ha!
-
Varför jag skriver så här detaljerat om min dag? Jo, jag har beställt en kalender som inte har dykt upp än. Alltså måste jag försöka hålla allting i huvudet, så för att hjälpa min stackars hjärna komma ihåg kan jag ju skriva ner min dag så här. Fast jag hoppas att min kalender dyker upp snart.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback