Det gick finfint (tror jag)

Vaniljmuffins, utan socker och mjöl!

Testade som sagt att baka LCHF-muffins idag. Än har jag inte provsmakat, det får vänta till efter middagen - men jag har fotograferat. Så ni också kan ta del av dem! Jag kan intyga att det doftar ljuvligt av vanilj, vilket är ypperligt med tanke på att det är vaniljmuffins jag bakat.

En perfekt receptbok för oss som skippar kolhydraterna,
men som ändå gillar att baka!
Receptet kommer från Annika Rognebys receptbok. Jag tänker dock inte dela med mig av receptet här, den som vill baka får köpa hennes bok. Kan dock avslöja att man så klart behöver införskaffa lite andra ingredienser än de man är van vid. T.ex. använde jag mig av sukrin, fiberhusk och mandelmjöl.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur smakade de? :-)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback