Sminkmodell och annat roligt

Snart står middagen på bordet - mums! Magen kurrar efter en lång dag på språng. Jag inledde dagen med att vara sminkmodell till min kompis som studerar på Makeupstudion. Det var riktigt roligt att se sig själv i en minst sagt annorlunda sminkning! Och sedan sminkade hon mig vardagsfin - roligt att känna sig lite extra uppiffad en vanlig torsdag! Därefter begav jag mig till Esspresso House i NK för ett långt möte om det internationella fadderiets höst (det ligger under IntKoms ansvarsområde). Ett produktivt möte där det känns som att vi i grova drag har fått klarhet i hur de internationella studenterna ska tas emot. Det är nästan så att man längtar efter hösten, redan!

Ikväll blir det kanske ett glas vin på Gröna Villan tillsammans med Adams klasskompisar, eller så blir det en hemmakväll med plugg... Ni kan ju gissa vad som lockar mest.

Kommentarer
Postat av: mamma

men var är bilden på den sminkade Julia?

2011-03-17 @ 20:19:42
Postat av: Julia Lindfors

Mamma: Vi glömde ta bild! :(


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback