Planering och framförhållning - A och O

Livet framöver blir väldigt mycket Åland-Stockholm-Åland-Stockholm-London-Stockholm-Åland. Och däremellan ska jag (vi) flytta ut ur lägenheten för att hyra ut den över sommaren. Så det blir tre nätter på hotell innan Londonresan och sedan en natt hos min styvpappa (tror jag?!) efter Londonresan och innan det bär av till Åland igen. Även om det är mycket roligt inplanerat, så ser jag ändå fram emot den 9 juni då jag sätter mina fötter på Åland (igen) och stannar här till slutet av augusti.

Att resa fram och tillbaka så här mycket, samtidigt som lägenheten ska tömmas på allt som jag kommer behöva i sommar, kräver mycket planering. Så nu har jag precis skrivit en enorm packningslista inför Londonresan - som går av stapeln om sisådär elva dagar. Framförhållning kallas det.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback