Så att ni slipper fundera:

Mamma blev lite fundersam över vad jag har gjort i helgen egentligen, eftersom jag inte har haft tid att uppdatera bloggen. Då kan jag meddela att jag tog det lugnt i fredags, i lördags på dagen gick vi på en långpromenad och sedan hämtade jag ut lite paket som kommit till ICA och på kvällen var Adam och jag på fest hos Adams kusin för att fira att hon förlovat sig och i söndags var jag trött efter festen och slöade mest hela dagen.

Igår var jag först i skolan på introduktionsföreläsning till den tredje delkursen i statsvetenskap; komparativ politik. Sedan gick jag till Juristernas Hus för möte om vår nordiska vecka (det närmar sig) och efter det åkte jag in till stan och mötte upp Adam. Vi gick på eftermiddagsbio och såg filmen One day - den var superbra och jag rekommenderar alla att se den! Även fast jag har läst boken så uppskattade jag filmen, och det är inte ofta det händer. Se den! Efter bion handlade vi mat och sedan lyxade vi till det med fläskfilé till middag. En måndag helt i min smak, dock kanske inte världens mest produktiva måndag.

Dagens planer är att plugga, plugga och åter plugga. En telefonintervju tänkte jag hinna med också (angående en praktikplats jag sökt) och ikväll ett pass bodycombat på gymmet.

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för uppdateringen gullungen min.Nu kan jag vara lugn igen.Kram

2011-11-01 @ 10:18:45

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback