Nya kameran

Nikon Coolpix S3100 - min nya kamera.

I lördags shoppade jag alltså en ny digitalkamera, eftersom min gamla kamera mer eller mindre har gett upp. Mitt enda krav på kameran var alltså att den ska ta hyfsade bilder och att den inte är för dyr (för då vill man ju ändå inte ta med den på fester och dylikt). Och så ville jag att den skulle vara snygg också. Av de kameror som Expert vid Hötorget hade inne föll jag för en
Nikon Coolpix S3100, eller egentligen hade jag velat ha den nyare modellen med pekskärm - men den hade de inte inne i svart och då fick fåfängan inom mig ta över istället för tekniknörden. Och så sparade jag ju några hundralappar på det beslutet också. Hittills är jag nöjd med kameran, men jag längtar efter en chans att leka lite med inställningarna och se vad man kan åstadkomma för fantastiska bilder med den. Ett som är säkert är i alla fall att jag hädanefter kommer ta fler bilder än tidigare!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback