Den som spar hon har (snart)!


Mulberry Bayswater (Oak Natural Lether)

I sommar kommer jag tjäna lite mer pengar än jag har gjort tidigare somrar. Dessutom kommer Adam och jag vara hyresfria under tre månader (då vi hyr ut lägenheten). Det här gör ju att jag kommer befinna mig i ett lite bättre ekonomiskt läge än vanligtvis. Min plan är därför att lägga undan pengar i sommar för att kunna köpa mig en svindyr väska någon gång i framtiden. Ungefär 900 euro har jag tänkt spara ihop, vilket inte borde ta allt för länge (min egen andel av hyran som vi slipper betala är nämligen cirka 900 euro). Annars är jag ju också lite sugen på att spara ihop pengar till en New York-resa, men då måste jag nog spara en lite längre tid (både resekostnader och shoppingkostnader).

Kommentarer
Postat av: Mamma

tror bestämt att jag också vill ha en sådan väska.Morsdagspresent?

2012-04-27 @ 07:32:18
Postat av: Julia Lindfors

Tyvärr mamma, studentekonomin tillåter inte så dyra presenter även om mamman är värd det! :)

Postat av: Mamma

men du köper den inte åt dig,bara åt mig.Det var väl logik på hög nivå!och då räcker pengarna..

2012-04-29 @ 15:39:55
Postat av: Christine

9000 kr för en enda väska!? Det är ju ännu värre än Malins 5000 kr för ett par skor... tänk på de svältande barnen i Afrika! Tänk på hur mycket mat de skulle få för 9000 kr!



(Snygg väska dock).

2012-04-30 @ 22:16:17

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback