Älskade du

Min fantastiska pojkvän skickade ju med mig en låda fylld med brev hit till Bryssel, ett brev för varje vecka jag är borta. Ikväll har jag läst brevet för inkommande vecka, min femte vecka här och även den veckan som alla hjärtans dag infaller. Och vilket brev jag fick! Det var en kärleksförklaring rakt igenom och jag tror aldrig att jag fått en så fin kärleksförklaring innan!

Älskade, fina, världsbästa Adam - tack för att du finns och tack för att jag får ha dig i mitt liv! Nu skulle jag göra vad som helst för att få krama om min älskade och för att få berätta för honom hur otroligt mycket han betyder för mig. Ikväll saknar jag honom lite extra mycket. Kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

wow!!! Adam slutar aldrig att förvåna mig1 Måste medge att jag är nyfiken (och avis). Vill också ha ett underbart kärleksbrev av min älskade!

2012-02-12 @ 20:39:30

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback