Lång dag och huvudbry

Trots att dagens arbetsgruppsmöte om GMO slutade redan 15 så kom jag inte iväg från jobbet före vid 18-tiden. Jag passade på att skriva ihop några rapporter från möten från slutet av förra veckan och även från dagens möte. När jag var klar var klockan mitt i allt 17.45! Fast det var fortfarande ljust utanför fönstret, så det kändes inte så farligt.

På väg hem från jobbet stannade jag till i "min" mataffär och handlade mat. Min kylskåpshylla hade nämligen enbart tre saker på sig imorse; smör, philadelphiaost och pesto. Det blir inte mycket gott av det, så jag fyllde på med lite grönsaker och ost.

Ikväll har jag varit väldigt trött, måndagströtthet gissar jag. Och dessutom har min hjärna jobbat febrilt med tankar på vad jag ska göra i sommar. Hittills har jag inte fått något sommarjobb och det känns lite surt. Men nu har jag gjort en lista på flera ställen som jag ska höra av mig till och som sista utväg har jag kollat på lite sommarkurser som jag kan läsa (då får jag ju studiebidrag i alla fall). Vi får se hur det blir, men jag hoppas fortfarande på att få något relevant sommarjobb. Så om någon vill ha en duktig juriststudent med många extrakunskaper så hör av er! (Jag kanske även slänger upp en "ansökan" här på bloggen? Man måste ju utnyttja de forum man har.)

Nu ska jag lägga mitt huvud på kudden och hoppas på att sova ostört. Fick precis veta att min mamma och mina småsystrar som är i Egypten går och lägger sig klockan 20 varje kväll och vaknar klockan 09 följande morgon. Jag tror att det här med ett enormt sömnbehov går i släkten...

God natt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback