Nerbäddad

Det kanske inte var jättekallt igår här i Bryssel. Det kanske var jag som var på väg att få feber. För idag har jag nämligen det. Feber. Är hemma från jobbet och dricker te och kollar på tv-serier. Snart kanske jag lyxar till det med en film eller en bok.

Fokus just nu är att bli frisk så att jag inte missar mina värdefulla praktikdagar! Men jag vill inte gå till jobbet före jag är frisk, eftersom min handledare/kollega är gravid och det vore ju inte så schysst att smitta henne med den här förkylningen.

Kommentarer
Postat av: Nina

krya på dig gullungen!kram

2012-02-08 @ 11:51:10
Postat av: Agneta

Krya på dig! Skickar lite värme härifrån, och varma tankar. :) Denina är också sjuk, är hemma med henne nu på eftermiddagen. Hon har varit borta hela veckan men i morgon hoppas jag hon kan åka till dagis! Kram!

2012-02-08 @ 12:05:17

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback