Underbart!

Adam och jag har haft en alldeles underbar helg tillsammans här i Bryssel. Jag lovar att blogga om det imorgon, för nu ikväll klarar jag nog inte av att tänka tillbaka på helgen. Då blir jag alldeles för ledsen. Fyra veckor tills vi ses igen. Känslan just nu: hur ska vi klara av att vara ifrån varandra så länge? Försöker trösta mig med att vi hade varit ifrån varandra tre veckor innan den här helgen, det är nästan lika lång tid som fyra veckor. Nästan.

Nu ska jag läsa svenska tjejtidningar (som Adam tog med hit) och kolla på valvakan. Måste hålla mig sysselsatt för att inte vara allt för ledsen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är tufft och jag kan bara trösta dig med att man lär sig men det tar ... ett par år av tårdrypande avsked:( Kram på dig gullungen!

2012-02-05 @ 20:18:09

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback