Vart tog dagen vägen?

Ja, vart tog den här dagen vägen riktigt? Jag vaknade imorse och gick till jobbet. Jobbdagen spenderade jag på ett ganska intressant möte med energigruppen, där man bland annat diskuterar ett förslag till ett nytt energieffektivitetsdirektiv. När mötet slutade vid 17-tiden gick jag en sväng via kontoret för att kolla mailen och kalendern för morgondagen. Så vid 18-tiden kom jag mig iväg från jobbet.

Väl hemma slöade jag framför datorn medan jag funderade på vad dagens middag skulle bli. Helt plötsligt var klockan 20.09 och jag insåg att det nog var dags för middag. Efter en kopp soppa och en macka var middagen äten. Då passade jag på att skicka lite mail, skriva en att göra-lista för närmsta dagarna och sedan gick jag i duschen.

Nu har jag precis kommit ur duschen och tänkte föna håret innan det är dags för mig att krypa ner under täcket och ta natt.

Så ni förstår säkert min fråga; vart tog dagen vägen?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback